NA STRANICI VLADE TK-a OD SUTRA U FUNKCIJI ELEKTRONSKI REGISTAR ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA

Vlada Tuzlanskog kantona u suradnji sa predstavnicima Međunarodne finansijske korporacije (IFC) organizirala je danas prezentaciju rezultata projekta pod nazivom “Unapređenje poslovnog ambijenta u Tuzlanskom kantonu s ciljem privlačenja novih investicija“.

Cilj projekta jeste da se građanima, privrednicima i potencijalnim investitorima, kroz Elektronski registar administrativnih postupaka, pojednostavi pribavljanje određenih dozvola i procedura od kantonalnih organa uprave, te kako bi se privuklo što više novih investicija.

– Ovaj projekt će imati višestruke koristi. Značajan dio će se obavljati po službenoj dužnosti, te će olakšati investitorima i drugim korisnicima ovog servisa da jednostavnije dođu do određenih dozvola – izjavio je premijer Tuzlanskog kantona Bahrija Umihanić.

Kazao je da bi ovaj projekt trebao pomoći i u stvaranju boljih pretpostavki za investiranje u Tuzlanski kanton, kao i da će pokazati koliko se blagovremeno obavljaju određeni administrativni poslovi u okviru Vlade TK-a.

– Pokazat će se koliko ljudi u okviru vlade izvršavaju svoje radne zadatke i na taj način ćemo imati objektivne informacije, smanjiti bilo kakav konflikt, a sa druge strane povećati efikasnost rada organa – istaknuo je Umihanić.

On je naglasio da se Elektronski registar administrativnih poslova može pogledati na web stranici Vlade TK-a, a koji će već od sutra biti u funkciji za građane.

– Građani će već od sutra moći koristiti ovaj registar, te za svaku potvrdu koju budu trebali moći će je lako pribaviti. Ovdje su značajne i finansijske uštede građana, kako su realizatori projekta kazali, oko 640 hiljada maraka je ušteda na nivou jedne godine – podvukao je Umihanić.

Na ovom skupu je zaključeno da kroz realiziranje ovog projekta, koji pruža finansijske uštede i olakšice određenih administrativnih procedura građanima, žele da privuku što veći broj ljudi, naročito mladih, kako bi se opredjeljivali za osnivanje preduzeća.

(Fena)laš