Usluga Pametni parking BH Telecoma u Tuzli od 1. septembra

0

Od 1. septembra svi građani Tuzle, posredstvom JKP “Saobraćaj i komunikacije – Tuzla” moći će koristiti rješenje pametnog parkinga na 45 parkirališta i preko 2150 parking mjesta.

Ovim projektom, BH Telecom kao vodeći operater i predvodnik digitalne transformacije u BiH, i domaća partnerska kompanija QSS, omogućili su da Tuzla dobije potrebnu infrastrukturu za razvoj koncepta pametnog grada.

Usluga Pametni parking svakako će biti značajna pomoć za vozače u potrazi za slobodnim parking mjestom i jednostavnim plaćanjem.

 „SmartPark“ aplikacija

Sve detaljne informacije o gradskim parkinzima, trenutnom broju slobodnih mjesta, zona, cijena parkiranja, kao i lokacija i putanja do svakog javnog parkinga u gradu biće dostupne na android aplikaciji.

Korisnici će putem besplatne Android i IoS mobilne aplikacije „SmartPark“ jednostavno i brzo dobiti informacije o slobodnim parkiralištima, upute i automatsko navođenje kako doći do lokacije izabranog parkinga, platiti za korištene usluge, te imati kompletan historijski prikaz lokacija i plaćanja.

Kontrolu i nadzor naplate parking usluga vršit će parking kontrolori pomoću mobilne aplikacije „ControlPark“, koja u realnom vremenu omogućava uvid u trenutno stanje parkiranog automobila očitavanjem bar ili QR koda parking karte ili automatskim očitanjem registarskih tablica.

S druge strane, JKP “Saobraćaj i komunikacije – Tuzla” sistemom upravlja pomoću administrativnog  dijela platforme kojem se, zahvaljujući cloud tehnologiji, može pristupiti bilo kada i s bilo kojeg mjesta putem interneta.

Osim praćenja popunjenosti i nadzora parking mjesta, kroz ovo rješenje omogućena je napredna analitika i prikaz trendova korištenja na dnevnoj, sedmičnoj ili mjesečnoj bazi, verifikovanje i prijava prekršajnih radnji i poruka, te praćenje kretanja uređaja i aktivnosti kontrolora.

Brže do slobodnog mjesta na parkingu

Cilj implementacije pametnog parkinga, osim što uveliko pomaže korisnicima da pronađu slobodno parking mjesto, također je i optimizacija protoka vozila kroz najfrekventniji dio grada, što će rezultirati smanjenjem gužvi na ulicama, vozačima uštediti vrijeme a u konačnici pozitivno uticati na opće zadovoljstvo svih građana.

Nedžad Malikić, direktor JKP “Saobraćaj i komunikacije-Tuzla”, je pojasnio da putem mobilne aplikacije “Pametni parking” korisnici u svakom trenutku mogu dobiti informacije da li na određenom parkingu ima slobodnih mjesta i koliko, te detaljnije informacije o parkingu, zonama i cijenama.

S druge strane, JKP “Saobraćaj i komunikacije – Tuzla” sistemom upravlja pomoću administrativnog  dijela platforme kojem se, zahvaljujući cloud tehnologiji, može pristupiti bilo kada i s bilo kojeg mjesta putem interneta.

Osim praćenja popunjenosti i nadzora parking mjesta, kroz ovo rješenje omogućena je napredna analitika i prikaz trendova korištenja na dnevnoj, sedmičnoj ili mjesečnoj bazi, verifikovanje i prijava prekršajnih radnji i poruka, te praćenje kretanja uređaja i aktivnosti kontrolora.

Brže do slobodnog mjesta na parkingu

Cilj implementacije pametnog parkinga, osim što uveliko pomaže korisnicima da pronađu slobodno parking mjesto, također je i optimizacija protoka vozila kroz najfrekventniji dio grada, što će rezultirati smanjenjem gužvi na ulicama, vozačima uštediti vrijeme a u konačnici pozitivno uticati na opće zadovoljstvo svih građana.

Nedžad Malikić, direktor JKP “Saobraćaj i komunikacije-Tuzla”, je pojasnio da putem mobilne aplikacije “Pametni parking” korisnici u svakom trenutku mogu dobiti informacije da li na određenom parkingu ima slobodnih mjesta i koliko, te detaljnije informacije o parkingu, zonama i cijenama.

RTV SLON

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here