Subota, 20 Aprila, 2024

Hasičević: Akcija ‘Zaključavamo cijene’ uspješna i nastavlja se od 15. marta do 15. juna

Federalni ministar trgovine Amir Hasičević nakon današnjeg sastanaka s predstavnicvima Udruženja poslodavaca i Udruženja potrošača, najavio da će akcija “Zaključavamo cijene“ biti nastavljena nakon 15. marta, odnosno produžena za još tri mjeseca, do 15. juna, i to sa većim brojem artikala – 50 plus.

Na sastaku su analizirani efekti dosadašnjeg toka akcije, to jeste protekla dva mjeseca od njenog početka. 

Na pres-konferenciji u Sarajevu, Hasičević je naglasio da su učesnici  ocijenili akciju kao vrlo uspješnu,  s obrzrom da su uspjeli da animiraju domaće proizvođače, prije svega iz prehrambene industrije.

– Sastanku su prisustvovali  i predstavnici velikih trgovačkih lanaca koji posluju i mimo teritorije BiH. Ono što je jedan od  zaključaka da je ovakva vrsta akcije usmjerena na kontrolu cijena i jedna je od najboljih u regionu. Naše buduće aktivnosti će se odnositi na bolje prepoznavanje ove akcije na tržištu. Do sada je bilo nekih poteškoća u pronalasku i markiranju artikala, ali dogovorili smo da će to biti jedan  stabilizovan proces. Nadamo se uspješnoj saradnji i dalje. Već sada je izvjesno da se ova akcija nastavlja i u iduća tri mjeseca – kazao je Hasičević. 

Marin Bago iz  Udruženja potrošača Futura iz  Mostara kazao je da su potrošači  zadovoljni akcijom, ali da mora  istaknuti i neke probleme, koji se odnose na to da svi potrošači nisu kompeltno informirani, te da su primijetili da su u nekim objektima lošije označene cijene predmetnih artikala.

– Dogovoreno je da ćemo ići sa 50 plus artikala i to ne bilo kojih nego onih na koje su domaći potrošaću naviknuti. Dakle nikakva lošija kvaliteta  ne dolazi u obzir. Očekujuemo i od drugih ministarstava  da se uključe, jer Ministarstvo trgovine ne rješava socijalna pitanja niti trgovci koji su ovdje zbog profita. U svakom slučaju pozdravljamo dogovor i dobru volju trgovaca – kazao je Bago.

Predsjednik Uprave Konzuma BiH Nihad Imširović izrazio je  zadovoljvo što je postignut  kompromis i konsenzus u vezi s  nastavkom jedne ovakve aktivnosti.

– Mi kao društvene odgovorne kompanije uvijek smo bili inicijatori ovakvih aktivnosti, svih onih koji su u interesu društvene zajednice, posebeno u interesu naših potrošaća i konzumenata što i jeste smisao ove aktivnosti. Po meni najveća vrijednost projekta jeste razgovor svih socijalnih partnera, počeviši od sindikata,  preko udruženja postrošača, pa do proivođača i dobavljača, pod pokroviteljstvom Ministarstva. Smatam da je ovo jedini ispravan način kako terbamo kreirati socijalno-ekonoimski ambijent. U protekla dva mjeseca, kao i u narednom mjesecu  osigurali smo da  potrošači koji odaberu kupovinu  artikala iz projekta „Zaključavamo cijene“ ostvare i uštede od 15 do 20 posto, ovsno od kompanije – kazao je Imširović. 

VIJESTI

Najnovije vijesti