Presuda ne znači da će se zabrana provoditi, niti je definiran način, već samo da pokrajine i gradovi imaju pravo uvesti zabranu u cilju sprečavanja zagađenja. Trenutno se u Njemačkoj u 70 gradova bilježe vrijednosti više od onih koje dozvoljava Evropska unija.
Međutim, težište s ove značajne odluke u borbi protiv zagađenja zraka u Bosni i Hercegovini se prebacilo na potencijalne cijene automobila na dizelski pogon. Bosanskohercegovački uvoznici su uvjereni da do pojeftinjenja neće doći u skorije vrijeme.
“Čiste su gluposti da može doći do zabrane prometa za 15 miliona automobila na dizelski pogon u Njemačkoj. Već dvije godine se priča o takvim stvarima. I mi čekamo da ti automobili pojeftine, jer bi to nama išlo u prilog. Ali od toga nema ništa”, kategoričan je Lesko.
Napominje da Kramar posluje u Njemačkoj i da su upoznati o navedenoj situaciji.
“Takve informacije plasiraju mediji pod utjecajem kompanija za proizvodnju električnih automobila. U Štutgartu ne možete ući u jednu ulicu, a ne u grad. Imate jednu glavnu ulicu u koju ne možete ući”, kazao je Lesko za Klix.ba, napomenuvši da se te zabrane odnose samo na ulazak u glavnu prometnicu gradova.
Prema njegovim riječima, u Njemačkoj trenutno postoje tek tri grada u kojima je zabranjen ulazak automobila u glavnu ulicu. (KLIX)