Petak, 3 Maja, 2024

Promotivna kampanja za domaće proizvode s Emirom Hadžihafizbegovićem

Udruženje Kupujmo i koristimo domaće je najavilo novu promotivnu kampanju pod nazivom “Domaće ili strano, nije ti to isto” koja će početi sredinom marta, a u čijoj će realizaciji učestvovati glumac Emir Hadžihafizbegović.

domace1

Predsjednik Udruženja Admir Kapo istakao je da im je namjera poručiti da je uvijek bolje kupiti domaći proizvod i kod domaćeg trgovca, jer na taj način ostavljamo novac u BiH i kao društvo ekonomski napredujemo.

Dodao je da je potrebno mijenjati svijest svih kategorija društva o koristima koje donosi kupovina i korištenje domaćeg, a što pokazuju i podaci po kojima je u 2015. u odnosu na godinu ranije zabilježen pad trgovinskog deficita od 663 miliona KM.

Kapo je rekao da je skoro prilagođavanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju dodatni razlog za pokretanje kampanje jer će po previđenim kvotama u BiH biti dozvoljen uvoz oko 63.000 tona hrane godišnje i to iz zemalja koje daju puno veće poticaje svojim poljoprivrednim proizvođačima nego BiH, što će predstavljati veliki problem.

Naveo je da je prezentaciji kampanje prisustvovalo oko 70 predstavnika bh. firmi, te je pozvao i ostale koji su zainteresirani da se pridruže.

Emir Hadžihafizbegović je izjavio da želi doprinijeti ovoj kampanji jer smatra da su bh. proizvodi potpuno istog kvaliteta kao i uvozni, ako ne i kvalitetniji.

Pojasnio je da će u reklamnim spotovima biti predstavljen bračni par koji čine Bosanac i Njemica koji žive u BiH, a kroz različite groteskne i zanimljive situacije on će svojoj “supruzi” sugerirati da kupuje domaće proizvode.

(Fena)

VIJESTI

Najnovije vijesti