“Motore s unutrašnjim sagorijevanjem postepeno svodimo na minimum. Godine 2026. će biti započet posljednji proizvod s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem”, istakao je Jost.
Iako se benzinski i dizelski motori nakon 2026. godine više neće razvijati, oni će vjerovatno ostati dio Volkswagenove ponude i 2030-tih, posebno u zemljama u razvoju gdje ne postoji infrastruktura za punjenje električnih automobila.
Volkswagen forsira radikalni prelazak na elektrifikaciju u posljednjih nekoliko godina s namjerom da uđe u novu eru. Pritisak na širu autoindustriju vrše i strožiji zakoni o emisiji čiji je cilj borba protiv klimatskih promjena.
Prošle godine je Volkswagen Grupa koja uključuje Audi, Porsche, SEAT i Škodu saopćila da će do 2022. godine u elektrifikaciju, autonomiju i tehnologiju uložiti više od 30 milijardi eura.
Volkswagenova ID porodica električnih automobila uključuje hatchback, Croz SUV i Buzz Cargo kombi. Svi će biti bazirani na novoj MEB EV platformi, a prvi produkciji ID model, pomenuti hatchback, u prodaji će se naći 2020. godine.